EL COR POM DE DALT AL CONCERT DEL 50è ANIVERSARI DEL SCI

Diumenge a les 6 de la tarda, concert al Palau Sant Jordi de Barcelona.

Ara fa 50 anys que el Secretariat de Corals Infantils de Catalunya (SCIC) començava a caminar, i ho feia amb una trobada a Manresa que va reunir uns 600 cantaires de tot Catalunya.

Cinquanta anys després, són milers i milers les criatures que han crescut amb el SCIC i les trobades que, ja sigui anualment o bé cada dos o cinc anys, han potenciat la trobada de nens i nenes de tot el país per cantar junts.

Al llarg d'aquests anys, a les trobades s'han estrenat cantates en diferents espais i poblacions; s'ha potenciat la interrelació personal a través de corals que acollien altres corals; s'ha afavorit la relació entre cantaries potenciant les estades de cap de setmana en famílies.

La cantata "En Pere sense por", "L'ocell daurat", de Mompou, o "Tirant lo blanc", a partir d'una de les novel·les més importants de la literatura catalana, són només alguns exemples del que ha donat de sí musicalment parlant aquests anys.

Diumenge a la tarda tindrà lloc un concert d'aniversari que comptarà amb més de 2500 cantaires que fa mesos que preparen l'"Enfilall", de Pep Vila i "...i no em venien a buscar", de Joan Vives. Dues mirades musicals per recordar el llarg camí del SCIC

El cor Pom de dalt de l'Escola, que codirigeixen Mireia Besora i Gemma Batalla, participarà del concert amb aquestes obres que fa mesos que treballen.

Els desitgem molta sort i que el concert que viuran els quedi al record per sempre.