PRESENTACIONS DELS INSTRUMENTS ALS ALUMNES DE MIM3

Setmanes d'intenses presentacions de tots els instruments de l'Escola.

Una activitat que està pensada per als alumnes que el curs que ve tindran 7 anys i començaran l'estudi d'un instrument.

La Rosa M. Segarra, professora de MiM3, els alumnes de Música i Moviment més grans de l'Escola, ha preparat un seguit de presentacions de tots els instruments que es poden cursar a l'escola. Cada dia entren a l'aula professors d'un instrument amb els seus alumnes i mostren la diversitat sonora del seu instrument, a la vegada que poden veure alumnes de diferents edats interpretar cada un d'aquests instruments.

A hores d'ara els alumnes han pogut descobrir la guitarra elèctrica i el saxo, el clarinet i la flauta, el violí i la bateria.

Us deixem una mostra fotogràfica que ha realitatzat la mestra.