MÀRIUS TORRES, LA MÚSICA D'UNA MELANGIA

Els alumnes d'Entorns presenten el seu projecte.

El concert ha tingut lloc a la Sala Gòtica de Valls i ha comptat amb els alumnes d'Entorns Musicals.

El projecte es basa en els poemes de Màrius Torres, poeta de qui enguany es celebren el 75 anys de la seva mort. Els poemes han servit de base per a que els alumnes comencecin a composar unes obres musicals per a petits grups de cambra.

Al llarg dels últims mesos, han treballat unes obres musicals que partien d'un poema de Torres que els havia captivat especialment. A partir del poema, els alumnes han creat unes obres per a diferents instruments (violí, violoncel, piano, flauta i saxo) i ells mateixos les han interpretat.

El projecte fa anys que es porta a terme i ha permès els diferents alumnes que passen pel centre treballar musicalment a partir de pintura, fotografia, poesia o escultura.

Al concert hi ha assistit Enric Adserà, pintor, que s'ha mostrat interessat en el projecte i amb qui l'Escola manté una cordial relació.

Fotografies: C.Galofré