L'ESCOLA PARTICIPA A LA INAUGURACIÓ DE FLORITS. ART AL BARRI

La Batucada de l'Escola va ser l'encarregada de posar música a Florits. Art al barri.

Dissabte 22 d'abril a la tarda va tenir lloc la inauguració del certamen Florits. Art al Barri que, per segon any, ha organitzat l'Associació Barri Antic de Valls.

La mostra preenta nou experiències d'art efímer que s'han bastit en diferents espais dels carrers del centre històric. A la inauguració, que va consistir en una pasejada per tots aquests espais, la Batucada de l'Escola va posar música al recorregut que va començar a la Plaça dels Alls i va acabar als Arcs del Paborde.

Amb aquesta col·laboració, la Batucada s'ha pogut mostrar a la ciutat i posar de relleu el treball que estan fent setmana a setmana.

Les imatges són de Laia Gavaldà.