L'ASSAIG GENERAL DE LA CANTATA

Diumenge vam estar treballant durant tot el dia.

És la manera que hem trobat per fer encaixar tots els elements que han de funcionar a la cantata.

Al matí va arribar l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus i van estar treballant de valent fins l'hora de dinar, amb dues pauses per jugar i desconnectar.

A la tarda van arribar els alumnes que formaran el cor, tant els de Valls com els de les escoles convidades: Torredembarra, Santa Coloma, Petits Voladors del Vendrell i L'Escola del bosc de Rubió.

La direcció va anar a càrrec de Pol Berlinches, amb el suport de diversos professors de corda i vent i Rosabel Bofarull al piano.

Per aquest dimecres dia 29 hi ha previst un altre assaig d'una hora de durada només amb els alumnes de Valls.

L'estrena serà dissabte que ve 1 d'abril a 2/4 d'1 al Centre cultural municipal.

Us deixem un recull d'imatges del que va ser un diumenge de cantata.