TALLER AMB LA COMPOSITORA MARIAN MARQUEZ

Aquesta setmana l'aula de piano ha treballat amb Marian Márquez.

Marian Márquez ha estat la compositora escollida per l'aula de piano que coordinen Rosa M. Segarra i Gemma Batalla per treballar aquest curs.

Els alumnes més grans, que habitualment treballen música de cambra per a piano a quatre mans, han estat prepararnt diferents peces d'aquesta autora tarragonina. En el taller que va tenir lloc dimarts 21 de març a l'Escola, van poder rebre sessions tutoritzades d'aquesta professora al llarg d'un parell d'hores.

Després, els alumnes van mostrar la seva feina en un recital a l'aula noble de l'Escola davant del públic assistent.