L'ESCOLA AMB LA MARATÓ DE DONACIÓ DE SANG

L'Escola ha posat música a la Marató de donació de sang.

La Marató ha tingut lloc aquesta setmana a les dependències del centre cultural municipal i l'Escola hi ha col·laborat posant música amb diverses formacions cambrístiques.

D'una banda, el duet de violí i violoncel, format per Ariadna Torné i Ariadna Font; tmabé el quartet per flauta i tres violoncels, amb Roger Recasens, Xènia Jubany, Mar Àlvarez i Gabrielle Deakin, que ha estat la professora responsable d'aquesta actuació.

Finalment, s'ha pogut escoltar un quintent amb un violí i quatre violoncels, amb els mateixos alumnes.

La jornada de la marrató va durar tot el dia però l'Escola, en un esforç destacable per part dels alumnes, hi va ser a mig matí.