EL DIA DE LA COMPOSITORA

Dimarts 21 l'aula de piano celebra el dia de la compositora.

Des de fa tres anys, l'aula de piano celebra El dia del compositor, en el que és una jornada de treball amb contacte amb un compositor. En aquests anys han treballat amb Antoni Tolmos i Imma Jorba.

En aquesta ocasió la compositora escollida és Marian Márquez. En el projecte d'enguany hi participen els alumnes de l'aula de música de cambra de piano que coordinen les professores Gemma Batalla i Rosa M. Segarra.

Les obres escollides signifiquen un punt d'inflexió per als alumnes de l'Escola, atesa l'absoluta contemporaneïtat de les seves obres. Els alumnes, porten uns mesos preparant aquestes peces, rebran classes de la Marian Márquez durant un parell d'hores i a les 8 del vespre es realitzarà un recital amb tot el material de l'autora convidada.

L'entrada és lliure amb aforament limitat.