LA VOLTA AL MÓN EN 40 CANÇONS

Un viatge musical de l'aula de piano.

La volta al món en quaranta cançons és un projecte de l'aula de piano que coordina Rosa M. Segarra i que ens permet viatjar per més de vint països. El fil conductor de les peces és la cançó tradicional, en versions per a piano que han realitzat diferents autors.

En el concert, d'uns quaranta minuts de durada, hi participaran una dotzena d'alumnes d'edats compreses entre els 7 i els 12 anys, des d'alumnes que s'han iniciat en el piano aquest curs fins a d'altres que porten uns quants anys convivint amb aquest instrument.

Així, podrem escoltar obres diverses, que provenen del repertori tradicional dels diferents països, en adaptacions per a piano en diferents graus de dificultat.

El recital tindrà lloc dimecres 22 de març a les 8 del vespre a l'aula noble de l'escola, amb l'accés és lliure i aforament limitat.