PRESENTACIÓ DEL LLIBRE HARMONICUS, DE SERGI RAYA

Dissabte 4 de març a les 12 del migdia, presentació del llibre Harmonicus, de Sergi Raya.

El Sergi Raya, professor de saxo de l'escola, presentarà el seu llibre Harmonicus, un llibre pensat per a nens per entrar al món de l'harmònica, de forma amena, juganera i senzilla.

La presentació serà a la Llibreria Roca de Valls (Carrer de la Cort, 66) i està pensada per tal que els nens  de diferents edats descobreixin les possibilitats d'un instrument molt proper als nens (qui no ha tingut mai una harmònica a les mans?). De forma senzilla, s'explica com interpretar cançons populars catalanes, amb un llenguatge amè i clar. El llibre inclou una harmònica que sona molt bé.

A l'acte hi participarà també Rosabel Bofarull, professora de Música i Moviment, amb l'acordió. L'acordió és una harmònica però que no es bufa i és, per tant, cosí germà de l'harmònica.

L'entrada és lliure.