A PUNT PER LA NOVA XILOFONADA POÈTICA

Aquesta setmana hem enllestit els assajos parcials de la Xilofonada Poètica 2017

Aquests assajos han tingut lloc aquesta últims dies: en un primer assaig hi van participar les escoles La Candela, Eugeni d'Ors i Eladi Homs, i en el segon, l'escola Enxaneta, Baltasar Segú i ZER El Francolí.

Han estat una manera de començar a agrupar alumnes i habituar-los al gran grup. També, han pres contacte amb el Pol Berlinches, que n'és el director, i han pogut tenir la música del piano en directe, de la mà de Rosabel Bofarull, que n'és també l'autora de les versions musicals.

Ara només cal revisar les petites coses que falten per tenir-ho tot a punt pel dia del concert.

El mateix dia, el divendres 10 de març, farem un assaig general amb tots els participants, uns 200 alumnes d'entre 7 i 9 anys, i a la tarda, a les 6 i al mateix lloc on haurem assajat, el centre cultural municipal, tindrà lloc el concert públic amb entrada lliure.

Us deixem unes imatges de com han anat aquestes dues trobades.