REBUDA A VALLS DE L'ESCOLA DE MÚSICA DE ZAANDAM, HOLANDA

Divendres dia 24 de febrer arriben els alumnes i professors de Zaandam, Holanda.

Es tracta de la primera part de l'intercanvi que l'Escola realitzarà amb aquest centre holandès.

Durant tot el cap de setmana, els alumnes seran a Valls i descobrirant la ciutat i els seus voltants. Els alumnes estaran acollits per famílies vallenques de l'Escola.

Divendres al matí faran una visita per la ciutat, on podran fer un tast dels elements arquitectònics més destacables i podran passejar pel centre històric. Després, es desplaçaran a Santes Creus on faran una visita al Reial Monestir just després de dinar.

Retornats a Valls, seran rebuts a l'Ajuntament de la Ciutat i, seguidament, es trobaran amb les famílies d'acollida.

Dissabte serà una jornada de treball per tal de preparar el concert que tindrà lloc el mateix dissabte a les 7 de la tarda al Teatre Principal de Valls. Al recital hi participarà l'orquestra holandesa i la Robert Gerhard, així com un combo de la nostra escola.

Per al diumenge al matí està prevista una visita al Museu de la Vida Rural de L'Espluga de Francolí, una visita conjunta dels estudiants holandesos i les famílies vallenques.

L'estada de l'intercanvi acabarà diumenge a la tarda, quan els participants holandesos retornaran a casa seva.

L'Escola Robert Gerhard té previst retornar aquest intercanvi el curs que ve.