ELS TALLERS DE L'ESCOLA OBERTA

Ja han acabat els Tallers de l'Escola Oberta als centres de primària.

Des del passat mes d'octubre, Mireia Besora, com a responsable de taller, ha estat oferint als centres de primària de Valls uns tallers per explicar què es treballa a l'Escola Oberta.

Els tallers han estat pensats per a viure la música des del cant i dels instruments de percussió i ha estat enriquidor per a nens, famílies i docents.

El projecte Escola Oberta vol oferir la possibilitat d'accedir a l'escola de música a alumnat que mai s'hi ha acostat per motius diversos.

Els alumnes poden fer un taller de percussió, un taller de cor i un taller d'Orffestra, els tres o un o dos, d'una hora setmanal cada un, per un preu de 50€ any.

Les inscripcions, que estan obertes tot el curs, es poden realitzar a la secretaria de l'escola.