EL CONCERT A LA RESIDÈNCIA SANTA TERESA

La vigília de la Candela vam regalar un concert als avis de la residència.

Va ser un concert que va tenir dues parts diferenciades. D'un banda, hi van participar els cors Aixecador i Enxaneta, dos cors que coordinen les professores Gemma Batalla i Mireia Besora, i en els que hi participen els alumnes de nivell bàsic, d'entre 7 i 12 anys, i també alumnes del projecte Escola Oberta.

Per l'altra banda, hi van participar, i va ser la seva estrena, el grup de l'Offestra, un conjunt instrumental amb instruments de placa que porten el nom del seu creador, Carl Orff, i que inclou també alumnes del centre i del projecte Escola Oberta. El taller el dirigeix Mireia Besora.

El recital va ser una manera musical de celebrar la festivitat de La Candela en un entorn ple d'avis.

Us deixem unes imatges que ens han fet arribar des de la residència.