TALLERS PER A INCENTIVAR L'ESCOLA OBERTA

Continuen els tallers a les escoles de primària.

Des del passat mes d'octubre, la Mireia Besora, responsable dels tallers de l'Escola Oberta, ha realitzat diversos tallers amb alumnes de les escoles de primària de Valls per tal de donar a conèixer el Taller Escola Oberta.

El Taller Escola Oberta és una nova proposta de l'Escola per tal d'apropar alumnes que per diferents circumstàncies no coneixen l'escola o no saben quines possibilitats hi tenen com a alumnes.

L'Escola Oberta ofereix tres tallers: de percussió, d'Orffestra -amb instruments de placa- i de cor d'entre 45 i 60 minuts setmanals de durada i que es realitzen a l'Escola, a l'escola La Candela i a l'Escola, respectivament i en dies alterns.

Els alumnes que hi participen no fan instrument sinó algun d'aquests tallers o tots tres i tenen una quota de 50€ anuals.

Us deixem unes imatges de l'últim taller que la Mireia va fer a l'escola Baltasar Segú per tal d'animar possibles alumnes i famílies a entrar a l'Escola Oberta.