XILOFONADA POÈTICA 2017

Nova Xilofonada Poètica dimecres 18 de gener a les 6 de la tarda al Teatre Principal.

L'Escola presenta la quarta edició d'un projecte consolidat com és la Xilofonada Poètica 2017.

El projecte parteix d'uns poemes que la professora de l'Escola, Rosabel Bofarull, versiona per a cor a una veu, instrumental Orff i piano. Enguany, els poemes escollits són els de la mataronina Lola Casas i el seu llibre Des de la finestra, amb il·lustracions d'Anne Decís.

En el treball hi participen els alumnes d'Iniciació de l'Escola, que són els que oferiran aquest concert. Però també hi estan treballant els centres públics de primària. Tots junts oferiran un segon recital, el proper 10 de març, que aplegarà més de dos-cents escolars de Valls. Les autores, coneixedores d'aquest projecte, han mostrat el seu entusiasme i suport a l'Escola i han confirmat la seva assistència al concert del mes de març.

Així mateix, el departament de pedagogia musical de l'Escola superior de música de Catalunya (ESMUC) s'ha interessat pel projecte i el seu valor no només musical sinó social, i ha convidat la responsable del projecte a fer una conferència sobre aquesta activitat.

Us deixem unes imatges dels alumnes de l'Escola que oferiran el concert.