CONCERT DE NADAL DEL BÀSIC

Les agrupacions de nivell bàsic de l'Escola presenten el seu tradicional concert de Nadal.

Serà dijous 15 de desembre a 2/4 de 8 de la tarda al Teatre Principal.

Hi actuaran les agrupacions vocals i instrumentals del nivell bàsic de l'Escola, en el que hi participen alumnes de 8 a 12 anys.

Podrem escoltar els cors Enxaneta i Aixecador, el grup de guitarres, el grup de vent Pitjaclaus o l'Orquestra 4 de 8, aixií com dos grups de teclats, els Tocatecles i els Black and white.

Aquest concert vol ser una mostra del treball grupal dels diferents grups. El concert, que està previst que duri una hora, acabarà amb la interpretació conjunta d'una nadala amb tots els alumnes a l'escenari.