Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

LES AUDICIONS DEL TEMPS D'ADVENT

Coincidint amb l'entrada de l'Advent, comencem les nostres audicions instrumentals.

El calendari de les audicions és aquest:

- DIMARTS 29 DE NOEVEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de piano d'alumnes de G. Batalla.

- DIMECRES 30 DE NOVEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de violí d'alumnes de M.Sans.

- DIJOUS 1 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de violoncel d'alumnes de G.Deakin.

- DIJOUS 1 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A LA BIBLIOTECA POPULAR DE VALLS: audició de flauta d'alumnes de J.Romeu i M.Carbonell.

- DILLUNS 5 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició d'alumnes de cant d'E.Fort.

- DILLUNS 12 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició de guitarra d'alumnes de V.Núñez i J.Casellas

- DIMARTS 13 DE DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A LA BIBLIOTECA POPULAR DE VALLS: audició d'alumnes de violí i viola de M.Sans i P.Berlinches

- DIMARTS 13 DE DESEMBRE A LES 8 A L'AULA NOBLE: audició d'alumnes de piano de R.Segarra.

- DIMECRES 14 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 A L'AULA NOBLE: audició d'alumnes d'oboè d'E.Tudela.

- DIMECRES 14 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 AL CONVENT DEL CARME: audició d'alumnes de violoncel de G.Deakin.

. DIVENDRES 16 DE DESEMBRE A 2/4 DE 6 A LA RESIDÈNCIA ALT CAMP: audició d'alumnes de violí de M.Sans.

- DILLUNS 19 DE DESEMBRE A 2/4 DE 8 AL CONVENT DEL CARME: audició d'alumnes de saxo i clarinet de S.Raya i J.Boada.

- DIMARTS 20 DE DESEMBRE A LES 8 A L'AULA NOBLE: audició del grup instrumental d'aduls de G.Deakin.

Us adjuntem el FULL INFORMATIU d'aquestes setmanes.

Full info