EN PERE I EL LLOP PER SANTA CECÍLIA

L'aula de piano prepara un concert especial per santa Cecília.

En concret, portaran a escena el conte En Pere i el llop, amb música de Sergeix Prokófiev en versió per a narrador i piano.

El concert va a càrrec de l'aula de piano, amb els alumnes més grans i està coordinat per Gemma Batalla i Rosa M. Segarra.

Hi haurà un doble concert.

El primer, tindrà lloc el dijous 24 de novembre a 2/4 de 7 de la tarda a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors i està pensat per a tots els alumnes de l'Escola.

El segon, serà el divendres 2 de desembre a les 8 del vespre al Teatre Principal i estarà obert al públic, amb entrada lliure.

Una bona manera de celebrar que el dia 22 de novembre es celebra la festivitat de santa Cecília, patrona dels músics.