ANEM A CONCERT!

Una nova iniciativa per incentivar l'anada a concerts.

Els Amics de la Música de Valls han programat per aquest curs més de dotze concerts.

La Gabrielle Deakin n'ha escollit sis de diferents i ens proposa anar a concert. Ella s'encarregarà d'aconseguir unes entrades gratuïtes per als alumnes menors d'edat i a molt baix preu per a la resta -alumnes més grans, familiars i docents.-

El primer concert és aquest dijous, de la mà de l'Evenos String Quartet, un quartet de corda que interpretarà Mozart, Schumann i Stravinsky.

Si voleu venir, contacteu amb la Gabi el més aviat possible per tramitar les entrades.