CLASSE EXTRAORDINÀRIA DE CANT, EN DISSABTE

El proper dissabte dia 12 el professor de cant realitzarà una classe extraordinària.

Serà una classe amb tots els alumnes de l'aula de cant, des dels més joves als més grans, els que treballen el cant com a instrument principal o complementari.

Es tracta d'una classe amb el seu professor habitual, Eloi Fort, que focalitzarà l'interès per descobrir l'anatomia que intervé en el moment del cant, a través d'audiovisuals i la creació de materials a càrrec dels propis alumnes.

El dissabe de 10 a 2 a l'aula noble de l'Escola.