COLÒNIES BÀSIC A CALAFELL

Els propers dies 26 i 27 de novembre els alumnes de bàsic se'n van de colònies...

En concret, i durant tot el cap de setmana, seran a la casa de colònies de Calafell, al Baix Penedès.

Seran dos dies de treball musical, de trobades per assajar el repertori de les diferents agrupacions -orquestra, grup de vent, grup de guitarra i grup de piano-. Més de cinquanta criatures amb els seus professors, en un espai còmode per a treballar i també per omplir espais lúdics.

Un monitor s'encarregarà de donar sentit a la part vivencial i socialitzadora de les colònies, durant el temps que la música no sigui l'absoluta protagonista.

Recordem que cal entregar el full d'inscripció i fer el pagament a la secretaria de l'escola abans del dimecres 19 d'octubre.