ESCOLA OBERTA

Ja han començat les sessions dels tallers Escola Oberta.

Es tracta de tres tallers que l'escola ofereix per als alumnes del centre i també per a alumnes externs que només cursaran aquestes matèries.

La idea bàsica del projecte és acostar alumnat que habitualment no participa de l'escola de música i fer-ho a través d'un taller de percussió, de cor o d'Orffestra.

Aquests tallers van adreçats a alumnes de 8 a 12 anys.

El taller de percussió -dijous de 2/4 de 6 a 2/4 de 7- està coordinat per Eduard Cervera.

El taller de cor -dijous de 2/4 de 7 a 2/4 de 8- està coordinat per Gemma Batalla i Mireia Besora.

El taller d'Orffestra -dimarts de 2/4 de 6 a 2/4 de 7- està coordinat per Mireia Besora i Gabrielle Deakin.

Disposem d'algunes places lliures si hi teniu interès. El cost és de 50€ anuals per a un, dos o tres tallers.

Inscripcions a secretaria de l'escola de música.