CONCERT DE CAP DE SETMANA

Aquest últim cap de setmana hem estat de concerts en espais diversos.

Això per si sol no és novetat, però tampoc és el més habitual fer-ho en aquests dos espais.

D'una banda, els alumnes de l'aula de violoncel que coordina Gabrielle Deakin van oferir un concert al Pati de Sant Roc. El concert, que tenia com a punt de partida una versió per a un grup de cellos del Cànon de Pachelbel, va acabar amb un bis improvisat fora del recinte, a la placeta que hi ha just davant de la capella i de la sala d'exposicions.

Ja el diumenge, el concert va tenir lloc a la sala del Centre de Lectura de Valls, que ena havien convidat a participar amb algunes agrupacions cambrístiques de l'aula de flauta, que coordina Joan Romeu.  En concret, hi van actuar el trio de flautes i un duet de flauta i violoncel.

Felicitats a tots per aquesta cirereta final!