TROBADA D'OBOÈS A L'AMETLLA DE MAR

Ha tingut lloc una nova trobada d'alumnes d'oboè de les escoles de Valls i L'Ametlla de Mar.

Si l'any passat aquesta trobada va tenir lloc a Valls,  enguany la trobada es va realitzar a l'escola de música de L'Ametlla de Mar. La professora d'oboè, Laura Villar, és docent dels dos centres i fa de pont entre una i altra escola en aquestes trobades.

Durant tot el matí, els diferents alumnes d'oboè van seguir unes sessions amb diversos professors i a les 4 de la tarda, després de dinar i de jugar, va tenir lloc el concerten el mateix centre.

Us deixem unes imatges que ens han fet arribar.