S'ESTRENA LA PETITA BATUCADA DE L'ESCOLA

Dissabte a la tarda vam poder escoltar per primera vegada la Petita Batucada.

Després de tot l'any preparant-se, aquest dissabte vam tenir ocasió de veure i escoltar la Petita Batucada que ha coordinat Edu Cervera.

Va ser pels carrers de Valls, tot col·laborant amb l'Associació Barri Antic de Valls en la inauguració de FLORITS. ART AL BARRI. La festa va començar a la Plaça dels Alls i va continuar per diferetns espais del barri on, i fins a mig juny, es podran veure les intervencions artístiques d'art urbà que han participat en aquesta primera mostra d'art efímer.

La Petita Batucada va interpretar diferetns temes per a percussió en cada un dels diferetns espais de la ciutat.

En acabar, i ja als Arcs del Paborde, van oferir un recital més llarg.

El nombrós públic que va seguir la Petita Batucada es va mostrar gratament sorprès d'aquest nou bateig musical.