Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

ELS ITINERARIS: QUÈ ESTUDIAR A L'ESCOLA

Aquí teniu els dos itineraris de l'escola.

A partir de 3r. de primària, els alumnes/famílies tenen diverses maneres d'encarar els estudis a l'escola.

Algunes assignatures són obligatòries mentre que d'altres són optatives.

No és imprescindible fer cap optativa, tot i que recomanable, i no més de tres optatives.

Les optatives no modifiquen el cost del curs.

Si teniu dubtes, us atendrem a secretaria i a direcció.

Itinerari Bàsic: alumnes de 3r. a 6è de primària.

Itinerari Avançat: a partir de 1r. ESO i fins 18 anys.