DONES MAIES, LA MÚSICA D'UNA LLUITA

Dissabte 7 de maig a les 7 de la tarda ens estrenem a la Sala Gòtica de Valls.

I ho farem amb un projecte que combina la composició amb la fotografia del Francesc Parés i la seva mirada particular sobre les dones maies, el seu treball i la seva lluita diària. Dones que fan del seu dia a dia portaveu d'un fer silenciat i que les imatges del Siscu ens faran presents.

Les composicions musicals van a càrrec dels alumnes més grans d'Entorns, que n'han construït duets, trios i un sextet i que vol ser una mirada fresca a aquestes imatges precioses.

Serà a la Sala Gòtica, just sota l'escola oficial d'idiomes, en un marc en el que l'escola encara no hi ha tocat mai.

L'acte es completarà amb uns poemes de diferents dones catalanes que recitaran alumnes de l'escola.

La coordinació és de Rosabel Bofarull.