BESTIARI, DE CARNER: LA MÚSICA DE LES FERES

Aquesta setmana estrenem aquest nou projecte de creació musical.

El projecte parteix dels poemes de Bestiari de Josep Carner, a partir dels quals els alumnes d'Entorns han composat una música instrumental.

Durant el concert es podrà escoltar primer el poema recitat i després la música que l'acompanya.

Una vegada més, hem proposat a un centre de primària l'aventura d'encarregar-se del recitat. En aquesta ocasió seran els alumnes de sisè de l'escola La Candela de Valls qui posaran veu a Carner mentre que els alumnes de l'escola interpretaran les obres que ells mateixos han composat.

Aquest projecte tindrà dues actuacions. La primera, dijous 5 de maig a les 3 de la tarda, a l'escola La Candela, davant de tots els seus alumnes i amb accés restringit. La segona, divendres 6 de maig a 2/4 de 7 de la tarda al Teatre Principal, amb entrada lliure.

La coordinació ha anat a càrrec de la Lídia Pons, des de La Candela, i Rosabel Bofarull, des de l'escola de música.