TESEU I EL MINOTAURE: LES IMATGES!

La setmana passada vam estrenar "Teseu i el minotaure. Un romanç amb orquestra".

Va ser en un doble passi matinal que va estar destinat als alumnes de primer i segon de batxillerat de tots els centres públics de Valls.

La història, que combina el mite clàssic, va comptar amb Jordi Jubany com a romancer, i va estar acompanyat per l'Orquestra Gerhard, amb una quarantena d'alumnes de l'escola amb corda, vent i percussió.

El repertori, que abarcava de Purcell a Haendel, de Mozart a Orff, estava molt ben relacionat amb el text.

Pol Berlinches es va encarregar de la direcció, que comptava també amb Gabrielle Deakin des de dins l'orquestra.

Properament, aquest mateix espectacle s'escoltarà a la Vall d'Aran i a Valls.