Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

TESEU I EL MINOTAURE: LES IMATGES!

La setmana passada vam estrenar "Teseu i el minotaure. Un romanç amb orquestra".

Va ser en un doble passi matinal que va estar destinat als alumnes de primer i segon de batxillerat de tots els centres públics de Valls.

La història, que combina el mite clàssic, va comptar amb Jordi Jubany com a romancer, i va estar acompanyat per l'Orquestra Gerhard, amb una quarantena d'alumnes de l'escola amb corda, vent i percussió.

El repertori, que abarcava de Purcell a Haendel, de Mozart a Orff, estava molt ben relacionat amb el text.

Pol Berlinches es va encarregar de la direcció, que comptava també amb Gabrielle Deakin des de dins l'orquestra.

Properament, aquest mateix espectacle s'escoltarà a la Vall d'Aran i a Valls.