V TROBADA DE FLAUTISTES DE LES COMARQUES DE TARRAGONA

Dissabte dia 16, nova edició de la tradicional trobada de flautistes a Tarragona.

Després d'haver passat un dissabte a Valls, El Vendrell, Altafulla i l'Hospitalet de l'Infant, aquest curs la trobada tindrà lloc a Tarragona.

Durant tot el dia, els més e setanta alumnes de flauta que hi estan convocats, es faran diferents tallers i classes per grups d'alumnes de diferents edats i nivell i centres.

En total, hi intervindran una desena de docents. L'activitat acabarà en un concert públic a les 6 de la tarda.