Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

SORTIDA A LA VALL D'ARAN

Estada de cap de setmana amb les agrupacions d'alumnes d'avançat.

Del divendres 29 d'abril al diumenge 1 de maig serem a la Vall d'Aran d'estada de cap de setmana per oferir tres concerts a la zona.

Començarem el divendres a la tarda. Com ja és habitual per a l'escola, un dels punts d'interès per oferir concerts són les escoles de primària i, en aquest cas, oferirem el primer concert a mig camí,  a la ZER de Vilanova de Meià, al Montsec. Ens permetrà donar una mostra de la música que portem -orquestra, combos i cor- als alumnes d'infantil i primària i farà que el viatge no es faci tan llarg.

El dissabte oferirem un concert a Pont de Suert i el diumenge un altre concert a Esterri d'Àneu.

L'allotjament el tindrem a l'alberg de Salardú. L'estada es complamentarà amb altres activitats lúdiques/culturals per afavorir la interrelació dels alumnes participants i fer que l'estada sigui tan musical com social.

La tornada està prevista pel diumenge 1 de maig cap a les 7 de la tarda.