SORTIDA A LA VALL D'ARAN

Estada de cap de setmana amb les agrupacions d'alumnes d'avançat.

Del divendres 29 d'abril al diumenge 1 de maig serem a la Vall d'Aran d'estada de cap de setmana per oferir tres concerts a la zona.

Començarem el divendres a la tarda. Com ja és habitual per a l'escola, un dels punts d'interès per oferir concerts són les escoles de primària i, en aquest cas, oferirem el primer concert a mig camí,  a la ZER de Vilanova de Meià, al Montsec. Ens permetrà donar una mostra de la música que portem -orquestra, combos i cor- als alumnes d'infantil i primària i farà que el viatge no es faci tan llarg.

El dissabte oferirem un concert a Pont de Suert i el diumenge un altre concert a Esterri d'Àneu.

L'allotjament el tindrem a l'alberg de Salardú. L'estada es complamentarà amb altres activitats lúdiques/culturals per afavorir la interrelació dels alumnes participants i fer que l'estada sigui tan musical com social.

La tornada està prevista pel diumenge 1 de maig cap a les 7 de la tarda.