L'AULA DE FLAUTES A VILANOVA I LA GELTRÚ

Dijous 17 de març l'aula de flauta està d'intercanvi.

En concret, els alumnes de nivell avançat de l'aula, els que tenen més de 12 anys, participaran en un intercanvi que s'ha organitzat amb l'Escola i Conservatori municipal de música de Vilanova i la Geltrú.

En total, està previst que hi participin una trentena d'alumnes, deu dels quals seran de Valls.

Al llarg de la tarda, els alumnes treballaran en petits grups amb els professors implicats, per acabar, a les vuit del vespre, amb un concert públic a la sala petita del Conservatori, amb entrada lliure.

Està prevsit que el curs que ve es faci la segona part de l'intercanvi, aquesta vegada a Valls.