DIA AMB IMMA JORBA, COMPOSITORA

Divendres 11 de març va tenir lloc la trobada amb la compositora Imma Jorba.

Durant una bona estona, els diferents alumnes de piano de nivell bàsic van rebre classes de la pianista i compositora Imma Jorba, en el marc de la classe col·lectiva i que en aquest cas va incloure dos pianos i fins a quatre pianistes.

Després de la sessió formativa, i a la mateixa aula, va tenir lloc el concert per al públic que va omplir la sala.

El dia amb la compositora és la segona experiència que porta a terme l'aula de piano. L'any passat, amb Antoni Tolmos, l'activitat va estar pensada per alumnes de nivell avançat mentre que la d'enguany ha anat dirigida als més petits.

Us deixem una galeria d'imatges.