ASSAIG GENERAL DE LA CANTATA L'OVELLETA QUE VA VENIR A SOPAR

Aquest diumenge assajarem orquestra, vent i cor a l'Eugeni d'Ors.

Al matí, a partir de 2/4 d'11, els alumnes de l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus treballaran per seccions amb els seus professors i just abans de dinar hi haurà un assaig amb tots els instrumentistes.

Després de dinar, i de descansar, ja a 3/4 de 4 arribaran els alumnes del cor,  tant els de l'Escola (MiM3 i Iniciació) com els de Vilafranca, El Vendrell i L'Ametlla de Mar.

Durant dues hores treballarem tota la cantata, amb la participació dels narradors.

L'assaig del diumenge s'acabarà a les 6 de la tarda.