XILOFONADA POÈTICA 2016

Dimecres 9 de març a 2/4 de 7 de la tarda al centre cultural amb més de dos-cents alumnes.

Segona edició de la Xilofonada Poètica, un dels projectes grans de l'escola en el que hi participen els alumnes de les escoles públiques de primària de Valls i de l'Escola.

Així, tindrem més de dos-cents alumnes de l'Escola Enxaneta, Eladi Homs, Eugeni d'Ors, Baltasar Segú, La Candela, ZER El Francolí i de l'escola de música.

El concert estarà format per nou cançons que versionen els poemes de Tomàs Lluc per a cor infantil, instrumental Orff i piano amb música de Rosabel Bofarull

El concert, en el que està previst que hi assisteixin l'autor i la il·lustradora del llibre, comptarà amb Rosabel Bofarull, al piano, i la direcció de Pol Berlinches.

L'entrada és lliure.