ENS VISITA L'ESCOLA BALTASAR SEGÚ

Aquesta setmana ens han visitat els alumnes de cicle inicial del Batasar Segú.

Han vingut a escoltar un seguit de faules que hem versionat amb els alumnes d'Entorns A i B. En concret, aquests alumnes han composat un seguit de músiques per tal d'il·lustrar alguns moments de la història, algunes tensions, alguns personatges o algunes accions.

Hem treballat amb "La llebre i la tortuga", "El lleó vell i el cavall", "El mico i el cocodril" o "El lleó i el ratolí", entre d'altres.

Els alumnes de primer i segon del Baltasar Segú van tenir una oportunitat excel·lent per a descobrir instruments com el violí i el violoncel, la flauta i la guitarra elèctrica, el piano i diferents instruments de percussió.

En el treball hi han participat l'Ada, la Jana, la Laura, l'Hèctor, la Mònica, el Marc, l'Adrià, la Ruth, el Joan, l'Alina, la Cristina, la Maricel i l'Ardiadna i han estat coordinats per Rosabel Bofarull.