INTERCANVI DE L'AULA DE VIOLONCEL

Dissabte 20 de febrer a Barberà del Vallès.

L'any passat l'aula de violoncel va iniciar la primera part d'un intercanvi amb l'escola vallesana i enguany seran els alumnes de Valls els que es desplaçaran a Barberà per tancar aquest intercanvi en el que hi participen les escoles municipals de música de Barberà, Esparreguera i Robert Gerhard de Valls.

Al llarg del dia hi haurà diferents sessions de treballs a partir de les 10 del matí i per als diferents nivells dels alumnes participants.

La jornada acabarà amb un concert públic per a famílies i amics a les 4 de la tarda a l'auditori de l'EMM de Barberà.