FAULES PER ALS ALUMNES DE L'ESCOLA BALTASAR SEGÚ

Dimarts 9 de febrer, audició dedicada als alumnes de cicle inicial.

Aquest curs hem convidat els alumnes del Baltasar Segú per tal de regalar-los una audició musical.

En concret, seran els alumnes d'Entorns A i B que presentaran el seu projecte "Hi havia una vegada... la banda sonora dels contes infantils". El projecte es basa en un seguit d'històries, en aquest cas de faules, que els alumnes versionen musicalment creant unes obres per a acompanyar el text i que ells mateixos interpretaran.

Les històries que podrem escoltar seran clàssics com "El lleó i el ratolí", "La llebre i la tortuga" o "El lleó vell i el cavall", entre d'altres.

L'audició serà a les 3 de la tarda a l'aula noble de l'escola i l'accés és restringit al centre convidat.