ARRIBADA DELS ALUMNES DE BORRIANA PER A L'INTERCANVI

Ja tenim els alumnes del Centre de les Arts de Borriana, País Valencià.

Van arribar el divendres al vespre i després d'una volta pel Parc Barrau els vam distribuir entre les famílies acollidores.

El dissabte és el dia de treball, amb una jornada intensa d'assajos parcials i generals.

A les 7 de la tarda, al Centre Cultural Municipal, tindrà lloc el concert de l'Orquestra i els Combos. Després, un sopar organitzat per les famílies que acullen, amb música a càrrec d'un grup de Combos. La festa durarà fins a les 12 de la nit.

El diumenge, després de la visita al campanar de la ciutat, tindrà lloc el concert de pianistes  les 12 del migdia al Teatre Principal de Valls.

L'entrada als concerts és lliure.