XILOFONADA POÈTICA/1

Primera part del projecte amb els alumnes de l'Escola.

Ahir dimarts 19 de gener vam estrenar el nou projecte de la Xilofonada Poètica a partir de poemes de Tomàs Lluc, el nom rere el qual hi ha Lluís Payrató.

El llibre parla d'oficis diferents, alguns de més sorprenents que d'altres. Hi vam posar música i els alumnes d'Iniciació vam estrenar, un any més, aquest projecte que tindrà continuïtat el dia 9 de març.

En aquest cas, el concert comptarà amb la participació d'uns 200 alumnes dels centres de primària de Valls i els de l'Escola.

Us deixem unes imatges del concert d'ahir al Teatre Principal.