REBUDA DE L'EMM DE BORRIANA, PAÍS VALENCIÀ

Els dies 22, 23 i 24 de gener farem la segona part de l'intercanvi.

El divendres 22 a les 8 del vespre arribaran els alumnes del País Valencià i seran entregats a les famílies que acolliran els alumnes, igual que els vallencs van ser acollits a Borriana l'abril passat.

El dissabte 23 serà un dia de treball que acabarà amb un concert a les 7 de la tarda al Centre Cultural Municipal i seguit d'un sopar popular.

El diumenge 23, i després d'una visita cultural, tindrà lloc el recital de piano a les 12 del migida al Teatre Principal.

L'intercanvi acabarà cap a les 2 del migdia, quan els alumnes valencians inciaran la tornada a casa.

PER EXPLICAR TOT AIXÒ, DIMARTS 19 DE GENER A LES 8 DEL VESPRE A L'AULA

NOBLE TINDRÀ LLOC UNA REUNIÓ DE PARES AMB LA DIRECCIÓ DE L'ESCOLA.

Imatge de tots els participants de l'escola a Borriana l'abril de 2015.