REPORTATGE DEL CONCERT DE LES TIMBALES

Divendres dia 18 de desembre va tenir lloc el Concert de les Timbales.

Era un concert en el que hi participaren alumnes grans i professors amb l'objectiu de recollir diners per a la compra d'unes timbales per a l'orquestra Gerhard de l'Escola, integrada per una quarantena d'alumnes d'entre 12 i 18 anys.

El concert va ser una mostra de diferents compositors, diferents alumnes i instrumentacions, grups de cambra variats i va comptar amb la participació d'una quinzena d'alumnes i una vuitena de professor. Un parell de rapsodes van recitar poemes de Nadal entremig de les obres musicals. El concert va acabar amb la interpretació de l'Allegro del Concert de Brandenburg n.4 de J.S.Bach.

Gràcies a tots per a la vostra col·laboració.