IMATGES DEL CONCERT DE NADAL DELS MIM's

Dimecres 16 de desembre va tenir lloc el tradicional concert de Nadal amb els més petits.

El concert va incloure un seguit d'endevinalles musicals, unes cançons sobre animals i altres de temes nadalencs i va acabar amb una cantada conjunta amb el públic de la nadala Fum, fum, fum.

Hi van participar una setantena d'alumnes d'entre 4 i 7 anys, alumnes que cursen Música i Moviment i iIniciació.

Van estar acompanyats per Joan Romeu a la flauta, Rosabel Bofarull al piano i dirigits per Pol Berlinches.

Us deixem unes imatges que en va fer la família Secall Martí. Gràcies!