ELS MIM ENS PORTEN UN NOU CONCERT

Dimecres 16 a 2/4 de 7 de la tarda al Teatre Principal.

Aquesta setmana comencem els concerts de gran format que ens serviran per tancar el trimestre.

Després de tres setmanes d'audicions instrumentals diverses, amb tota la gamma d'instruments i espais de concert a la ciutat, dimecres comencem el primer concert de Nadal. En aquest cas, seran els més petits de l'Escola, alumnes de Música i Moviment i Iniciació, els que ens presentaran un petit concert format per una vuitena de cançons.

Estaran acompanyats per Joan Romeu a la flauta, Rosabel Bofarull al piano i dirigits per Pol Berlinches.

L'entrada és lliure amb aforament limitat.