Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

CONCERT DE LES TIMBALES

Divendres 18 de desembre a les 8 del vespre al Teatre Principal, concert d'alumnes i professors.

Aquest concert és molt especial i diferent per diferents motius.

És un concert pensat per a recollir diners per a comprar les timbales que necessita l'Orquestra Gerhard de l'Escola. Així, el concert tindrà entrada inversa, o sigui, en acabar el concert cada persona decideix quina quantiat vol pagar per allò que ha escoltat.

Al concert hi participaran els alumnes més grans de l'escola i alguns professors.

El programa és divers, des de trios de flauta a duets de corda, des de quintets de cello a duets d'oboè i piano.

La cirereta, però, serà el primer moviment del Concert de Brandenburg n.4 de J.S.Bach amb el treball conjunt d'alumnes i professors.

Vindreu?