CONCERT DE LES TIMBALES

Divendres 18 de desembre a les 8 del vespre al Teatre Principal, concert d'alumnes i professors.

Aquest concert és molt especial i diferent per diferents motius.

És un concert pensat per a recollir diners per a comprar les timbales que necessita l'Orquestra Gerhard de l'Escola. Així, el concert tindrà entrada inversa, o sigui, en acabar el concert cada persona decideix quina quantiat vol pagar per allò que ha escoltat.

Al concert hi participaran els alumnes més grans de l'escola i alguns professors.

El programa és divers, des de trios de flauta a duets de corda, des de quintets de cello a duets d'oboè i piano.

La cirereta, però, serà el primer moviment del Concert de Brandenburg n.4 de J.S.Bach amb el treball conjunt d'alumnes i professors.

Vindreu?