L'ESCOLA A LA FESTA DE L'OLI DE FIGUEROLA

L'escola ha esta convidada a posar música a la festa de Figuerola

Hi participaran els alumnes que participen d'un dels combos de l'escola. Són els alumnes més grans que treballen regularment amb el professor Joan Casellas.

Hi podreu escoltar la Mariona Escoda, veu, el Jaume Rubió, clarinet, el Roger Recasens, flauta, el Gabriel Llorach, guitarra i el Jordi Busquets, bateria, amb el Joan Casellas al baix.

La festa inclou un esmorzar popular al carrer i el punt culminant de la festa serà la música d'aquest grup de música moderna de l'Escola.