L'ESCOLA A LES RESIDÈNCIES D'AVIS

La setmana que ve serem a les residències d'avis.

Començarem el dimarts 24 de novembre a 1/4 de 6 de la tarda a la Residència Santa Teresa. Hi anirem amb alumnes de violí i piano, que oferiran diferents obres per a violí sol, piano, duet de violí i piano i duets de violins.

El dimecres 25 de novembre a 2/4 de 6 de la tarda serem a la Residència Alt Camp. En aquest cas, hi anirem amb alumnes de violí, viola i oboè, que interpretaran diverses obres per a formacions com ara duet de oboè i piano, duets de viola o duets d'oboè, entre d'altres.

L'entrada és lliure als dos actes, en el que són dos concerts d'atenció a les persones grans de la ciutat.