EL GRUP DE PIANOS

L'Escola té una nova agrupació: el grup de pianos.

Seguint la idea de l'Escola que vol que els alumnes tinguin un grup de referència a més de la seva classe d'instrument, aquest curs hem implementat una nova assignatura per als pianistes. Es tracta del grup de pianos, una agrupació amb set alumnes de piano que es troben un dia a la setmana per treballar un repertori junts. Alguns porten el seu propi teclat de casa, d'altres comparteixen piano... diferents possibilitats per tal d'aconseguir que el grup sigui funcional i que el treball que s'hi faci tingui sentit.

El coordina la professora Rosa M. Segarra i aviat els podreu escoltar en les diferents mostres musicals. De moment, a final de mes participaran a les colònies a L'Espluga de Francolí.