L'ESCOLA AL FORTUNY AMB LE NOZZE DI FIGARO

L'Escola va tornar al Teatre Fortuny per viure un vespre operístic.

Aquesta vegada es tractava de l'òpera "Le Nozze di Figaro", de Mozart, en una nova producció dels Amics de l'Òpera de Sabadell.

Una trentena llarga de persones, entre alumnes, familiars i personal de l'escola, es van desplaçar al Fortuny de Reus per veure-hi aquesta nova producció.

"Le Nozze di Figaro" és una òpera que Mozart va escriure el 1786 i que significar una autèntica revolució, donat que qüestiiona el poder de la noblesa que es veu ridiculitzada per les classes populars.

Està previst que el proper mes de març l'Escola torni a Reus per veure-hi, aquesta vegada, un altre clàssic com és "Otello", de Verdi.

Us deixem unes imatges del vespre.